Aloe Vera Bolssom Herbal Tea (čaj Aloinog cvijeta)

Naš čaj

Aloe Blossom Herbal Tea savršeno se uklapa u bilo koji zdravi i životni stil, jer je veoma nisko kalorične vrijednosti i ne sadržava kofein. Njegov profinjeniji okus daje mješavina sljedeći biljaka: kineskog cimeta, narančine kore koja sadržava visoki postotak C-vitamina, madagaskarskog mirišljavog klinčića, kajenskog papra, kineskog đumbira, kardamona, anisa, kamilice, lišća kupine i Gymneme Sylvestre. Tu aromu nadopunjuje jedan prstohvat aloinog cvijeta - tako je dobivena mješavina možda najfinijeg čaja od ljekovitog bilja.




 Kao što vidimo, mješavina ljekovitog bilja potiče probavu, odnosno uveliko pomaže u uspostavljanju redovitog funkcioniranja probave. Redovitom uporabom čaja osiguravamo detoksikaciju organizma. U blagom diuretičkom svojstvu možemo uživati bez neugodnih simptoma.

 Moje potrošačko iskustvo počelo je, kao i kod mnogih drugih, upoznavanjem mojih osjetila s vanjštinom. Prije svega sa vrlo zanimljivim, uzbudljivim mirisom. Naravno, počela sam ga trošiti kao ‘proizvod za uživanje’ kako bih zadovoljila svoju znatiželju, pa kad sam i u ustima osjetila skladnu harmoniju njegove arome što sam je prije već namirisala, počela sam ga nuditi i svojim gostima, ne kao ljekoviti čaj nego poput ukusnog čaja.

Ne primijetivši sve sam ga više prodavala, i poslijepodnevne čajanke s prijateljima su se pretvara u potrošačke forume, na kojima su neovisno jedni od drugih izvještavali o svojim pozitivnim iskustvima sa čajem. Između ostalog, govorili su da poboljšava probavu, povećava apetit, smanjuje grčeve (uključujući i grčeve kod mjesečnice), osviježava, poboljšava opće stanje, povećava potenciju, ublažava prehlade, smanjuje kardiovaskularne smetnje, sprječava aritmiju, smanjuje bolove u trbuhu najrazličitijih uzroka, smanjuje osjećaj mučnine, ublažuje odnosno potpuno uklanja tegobe vezane uz prostatu i klimakterijske simptome.

 Sve to sam isprva primala sa rezervom, mislila sam da se radi samo u placebo djelovanju, međutim pohvale koje su stizale u sve većem broju su me nazvali na to da ipak duge ispitam tajne ovog napitka, da pokušam odgonetnuti tajnu tog čaja.

 Dakle, prvo sam uživala u čaju, pa sam učila o čaju i danas poštujem čaj. To su stajališta na putu od običnog napitka do čaja.

Moja ispitivanja su bila usmjerena na sastojke čaja. Izvanredno su važni omjeri, jer oni stvaraju harmoniju među dijelovima i daju posebna svojstvo cjelini.

Za više informacija posjetite moju web stranicu

1.  Cimet: potiče organizam, antiseptična je, sprječava propadanje, poboljšava probavu, olakšava vjetrove, tjera nametnike, daje erotični poticaj, poboljšala apetit, ublažava grčeve, smanjuje krvarenje, podiže temperaturu tijela, potiče izlučivanje suza.

2.  Klinčić: antiseptičan, sterilizira rane, poboljšava opće stanje, daje erotični poticaj, smanjuje grčeve.

3. Papar: poboljšava probavu, anestetik, smanjuje bolove u mišićima i zglobovima.

4. Đumbir: obožava stanje gubljenja ravnoteže, smanjuje mučnine (zbog uzimanja lijekova ili u trudnoći), smiruje želudac i crijeva, smanjuje grčeve u trbuhu, smanjuje ginekološke grčeve, ublažava stresno stanje, smanjuje razinu kolesterola, smanjenje visoki krvni tlak, smanjuje stvaranje krvnih ugrušaka, smanjuje srčane aritmije.

6. Anis: ublažava katar, ublažava kašalj, potiče stvaranje sline, poboljšava disanje, pomaže probavu, ublažava klimakterijske i ginekološke simptome, (sadrži tvar slično estrogenu), ublažava probleme koje uzrokuje prostata.

7. Kamilica: poboljšava probavu, umiruje mišiće, smanjuje grčeve, liječi čireve, sprječava upale, uništava gljivice, djeluje preventivno protiv infekcija.

8. List kupine: smanjuje razinu šećera u krvi,  zaustavlja jaka menstrualna krvarenja, pročišćava krv, zaustavlja proljev.

 9. Kajenski papar: poboljšava probavu, anestetik, smanjuje bolove u mišićima i zglobovima.

10. Pupoljak aloe: zacjeljuje rane, sprječava infekcije (bakterija, virusi, gljivice), smanjuje razinu šećera u krvi.

11. Kardamom: poboljšava probavu, osviježava disanje, ublažava grčeve zbog vjetrova.

12. Gymnema Sydney lvestre: stimulativno djelovanje, laksativ, diuretik, neutralizira višak šećera, regenerira stanice u pankreasu (U Indiji ovu biljku nazivaju gurmar, ubojica šećera. Otkrili su je 1887. godine da se prilikom konzumiranja te biljke ne osjeća slatki ukus).

Kompleks svega toga čini čaj, čiju aromu poboljšala narančina kora.

Što je dakle, taj složeni napitak?


Postoje oni kojima je to samo osvježavajući napitak, zimi se pije vruće, a ljeti s kockicama leda!
Međutim, u rukama stručnjaka to je prekrasan eliksir života-pa ga se smije upotrebljavati samo uz odgovarajuće znanje i poštivanje.

Doziranje: jedna (1) filtar-vrećica namijenjena je za pripravljanje 1,5 l čaja. Dnevna potreba za tekućinom je 1,5 do 2 litre.

Za sve ostale informacije možete me kontaktirati u nastavku!


Primjedbe