Što za vas znači... ZDRAVLJE?

 Znam, i u vašem je životu najvažnije zdravlje;  svi govorimo “ samo da je zdravlja!“ no, kako živite u odnosu na tu izjavu? I sama sam uvijek govorila da mi je zdravlje najveće blago, ali nisam živjela prema tim načelima. Sigurno nisam sama u mišljenju, da čovjek koji ima zdravlje uvijek smatra kako mu to stanje pripada, sve dok mu sudbina ne ukaže na to što zapravo znači dobro zdravlje i koliko zahvalni trebamo biti na njemu!

 I ja sam se nemarno odnosila prema zdravlju, a gore spomenutu rečenicu sam smatrala tek praznom frazom, sve dok umalo nisam izgubila to blago. Došla sam do prekretnice u životu i tada sam se prvi puta ozbiljno zapitala : “ Što stvarno vrijedi u životu?” Novac, moć, priznanje? Jesi li razmišljali koje je vaše najveće blago?

Pokušavala sam živjeti što zdravije uz manje ili više uspjeha. Prije sam se borila sa diskus herniom i vrednovanjem same sebe. Postizala sam ciljeve vlastitim snagama i ustrajnošću, no nisam uvijek uspijevala održati postignuto. Uvijek sam počinjala iznova, u životu mi je nedostajao sustav koji ću moći pratiti.

 Prošlo ljeto sam pronašla program C9. Ironija sudbine je da se “susret” desio tada kada sam željela izvući iz sebe maximum, ali ne fizički, već psihički. Prolazila sam teško razdoblje nisam željela ništa drugo osim ponovo pronaći sebe i ženu koja se krije u meni koja je snažna, strastvena i ustrajna. Kada sam prošla program osjetila sam da je upravo to ono što mi treba - program zdravog življenja koji je dostupan i ostvariv svakom. Možete biti početnik, napredni ili vrhunski sportaš, ali F.I.T. program je rješenje u svakom slučaju.

Forever Living Product paketi
F.I.T. programi su postali dio mog života; Vital5 trošimo od prvog trenutka. I ranije sam koristila dodatke prehrani, ali ovi proizvodi su potpuno drugačiji jer su u potpunosti na bazi prirodnih sastojaka. 

Dobar je osjećaj nuditi iz čista srca i mirne savjesti i znati da putem njih mogu poboljšati tuđe živote! Ovi programi mi uvijek iznova pomažu pronaći samu sebe. Vjerujem u “zlatnu sredinu” to jest da se ni u čemu ne treba i ne smije pretjerivati. Tijelo povremeno zahtijeva da se bavimo isključivo njime i da se “očistimo”, u čemu mi pomažu ovi čudesni programi. Devet dana samo za mene!

 U veljači 2016. kada sam prvi puta susrela C9 paket, nisam ni pomislila da će mi ovo postati pozivam i da, zahvaljujući programu, mogu i zaraditi! Sve što je potrebno jest ispričati drugima kako mogu živjeti zdravijim, sretnijim, ispunjenijim životom. Uvijek sam priželjkivala pomagati drugima, imati poziv u kojemu drugima mogu pružiti nešto što zaista vrijedi kako bi mi pozitivno razmišljanje i osobni razvoj postalo dijelom svakodnevnice; željela sam sama raspolagati svojim vremenom jer VRIJEME = ŽIVOT! Neizmjerno sam zahvalna što sve moje želje postaju mojom svakodnevnicom.


 Mislim da čovjek može biti uistinu sretan tek onda kada ima s kime podijeliti čuda koje nudi život; kada uza sebe ima tim koji se za njega i zbog njega veseli i tim za koji može raditi, te ako ga okružuje sredina kojom ga podupire inspirira da svakim danom postaje boljom osobom.

Put kojim koračam nije uvijek lagan, put koji možda i nije za svakoga, ali za onoga čiji jest, to je najbolji put! Vjerujem da za svaki životni izazov postoji rješenje i uvijek se sve događa se razlogom. I zapamtite - u životu možete postići sve ako ste spremni raditi na način da usput čuvate svoje najveće blago: ZDRAVLJE!


Pridružite se našem timu  OVDJE!
Vital 5

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Za više informacija kontaktirajte me na mojoj Facebook stranici, na mobitel +385/997530013 ili pogledajte više na web stranici www.imunitet.info


Primjedbe