Biti u formi je stil života



Biti u formi je stil života

Uvijek sam bila zaljubljenik, ali nikad nisam imala poseban talent za sport. U djetinjstvu nisam imala mogućnosti iz zdravstvenih razloga. Jedino što sam smjela, su bile igre skrivača, graničari, crna kraljica 1, 2, 3 i slične dječje igre. Kasnije sam povremeno odlazila na žensko vježbanje, ali redovitosti i ozbiljne svjesnosti nije bilo u meni. 
Forever i način života danas, donio je korjeniti preokret u mojim stavovima. Postalo je važno što obitelj jede, postali su važni i kvalitetni dodaci prehrani, a počela sam se sve svjesnije kretati. Prema dosadašnjim iskustvima, dobro zdravlje je posljedica ravnoteže ispravne prehrane, odgovarajuće dopune prehrani te redovitog kretanja i odgovarajućeg načina razmišljanja.
Od kad sam upoznala program C9, osjećam se potpuno slobodno. Gospodar sam svoje težine i mogu brzo postići osjećaj dobre forme. Ako dolazi razdoblje s puno praznika, ili mi jednostavno popusti disciplina u prehrani, odmah znam što napraviti da me u 9 dana vrati u ravnotežu.
Kad jednom isprobate, znat ćete o čemu vam govorim. C9 vam uvodi sustavnost u život. Uokviruje prve dane i pruža tjedne promjene u životnim navikama. Sadržaj kutije je sigurno vodstvo, traka za pretjecanje kako bi ste u svega devet dana krenuli ka novim navikama, ka iskustvu da ste uistinu gospodari svoga tijela!


U tom smislu, Forever nam daje kompleksnu podršku za ostvarenje svih četiriju stupova. C9, F15, i Vital5 programi jednostavno su genijalni! U ovim programima su sve one hranjive tvari koje su nam danas, u 21. stoljeću potrebne.


Devet dana je dovoljno kako biste osjetili reakciju Vašeg organizma na svjesno vođenje života. Genijalno je proživjeti tu lakoću, svježinu i energiju koju možete postići u svega nekoliko dana! Tajna je dakle samo u jednom programu koji dobro funkcionira, sustav, koji ako pratite, Vaše tijelo će vam biti zahvalno. 
Možete iskusiti kakav je osjećaj jesti manje kalorija, nadopuniti kvalitetne bjelančevine, vitamine, antioksidante i minerale, kada se planski krećete svaki dan, pijete dovoljno tekućine i sve to pratite u bilježnici. Toliko je jednostavno, zahtjeva “svega”- vašu odluku!


 Radim s timom koji se stalno proširuje, i na koji sam jako ponosna. Nastojimo u živote ljudi “unijeti” taj osjećaj fitosti, C9, F15 i Vital5 programe. Neprekidno tražimo sebi slične ljude, koji bi željeli svoje svakodnevnice provoditi u izvanrednoj formi. Tražimo ljude koji su željni promjene, koji žele unijeti sustavnost u svoj život, koji se žele bolje osjećati i ljepše izgledati. Ljude koji žele samopouzdanje i koji su za to spremni nešto i učiniti!


C9, F15 i Vital5 programi predstavljju osnovu za promjenu životnih navika koju zagovaramo. Naš cilj je da pomognemo tisućama ljudi doživjeti i iskusiti kakav je osjećaj imati samopouzdanje, biti zadovoljan, sretan i zdrav. 
Pridružite nam se, budimo skupa svaki dan u najboljoj formi!

Look better, feel better!

By Dubi