Jeste li probali First?


 Često kad me ljudi znaju pitati koji je moj najdraži proizvod Forever living producta ostanem s upitnikom iznad glave, jer mi je zbilja teško odgovoriti na to pitanje?  

S obzirom da koristim većinu  proizvoda o svakom bi mogla pričati danima koliko mi je dobar a sad ćete me pitati zašto onda First?  Pa samo ime mu kaže PRVI!


Kad mi je prijatelj savjetovao da uzmem first nisam se nadala da će on postati jedan od svakodnevno korištenih naših proizvoda. Kako moje djevojčice imaju vrlo osjetljivu kožu i svako toliko po njima izlaze nekakve fleke, tipa lišajevi, crvenila.. sama sam sebi rekla ajde neka bude i taj i tako sam već tisuće kuna bacila na razne kreme i sprejeve pa nek mu bude. 

U početku sam mislila super za flekice (u kombinaciji sa aloe vera gelom i zelenom kremom). Onda sam otkrila da je odličan za grlo i sinuse, s kojima sam imala velikih problema (šprica se u grlo i u nos više puta dnevno),  da bi  nakon nekog vremena skužila da je super i za kosu. Dugo sam se borila sa vrstom prhuti samo iznad vrata, a kako sam radila na poslu gdje se nose tamna odijela, uvijek sam osjećala nekakvu nelagodu, jer bilo čista kosa, prljava 2, 3, 4 dana prhut nije prestajala. 

Znate za koliko vremena sam riješila kosu?  Nakon 3 pranja (u kombinaciji sa aloe gelom i šamponom). I tu je krenulo moje oduševljenje sa Firstom. Danas ga moje djevojčice već same koriste, jer znaju ako se počnu bilo što žaliti da ću ja prvo pitati:

Jesi li probala sa Firstom?




Link za narudžbu paketa za osobnu higijenu možete preuzeti ovdje:







Paket za osobnu higijenu sadrži 10 proizvoda:



1x Aloe First
1x Aloe Hand Soap
1x Aloe Lips
1x Ever-Shield Deodorant
1x Aloe Bright Toothgel
1x Forever Hand Sanitizer
1x Aloe Gelly
1x Aloe Heat Lotion
1x Forever Volume Shampoo
1x Forever Volume Conditioner


Kako sam dosta okružena s mamama koje imaju malu djecu ili su tek rodile, za svaku preporuku First koristiti kod poroda, za intimnu njegu, bebicama za dezinfekciju puka, crvene guze, gljivica, vodenih kozica, zubobolje, afti, otvorenih rana, uboda, čišćenje lica, akni, upala uha, smanjenje hematoma, opeklina itd.... 

First u ovoj snažnoj formuli djeluje antigljivično, antivirusno, antibakterijski a sadrži blagodatna svojstva aloe vere, propolisa, alantoin i 11 ekstrakata biljki nevena, hajdučka trava, timijan, kamilice, dieliona, eukaliptusa, parsiflore, kadulje, đumbira, boražine i sialwooda..

Za više informacija kontaktirajte me na mail: dubravkamk@gmail.com, na mobitel +385(0)997530013 ili unesite ispod vaše podatke u nastavku.

Prijavite se ovdje

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Više o našim proizvodima pročitajte na mojoj web stranici www.imunitet.info


Primjedbe