Ja, Forever Living Product i posao do penzije

 Moje ime je Dubravka Marguš Keršin. Ukratko bi vam ispričala priču o meni i mom viđenju kompanije Forever Living Product.

 Već kao tinejdžerica (sa 15 godina) sam sezonski počela raditi. Bilo je tu raznih poslova od prodaje hamburgera, sladoleda do raznih akviziterskih poslova, naravno, uvijek za druge i na proviziju.
 Kako sam kao dijete sa 12 godina operirala kralježnicu, moji roditelji su uvijek željeli za mene neki 'mirniji' posao. Tako sam nakon završene škole završila u banci. Onda sam razmišljala, ok, završit ću godinu dana pripravničkog i idem ja dalje. 

Kako u svakom poslu, tako i u banci dobila ja svoju mentoricu. Moram priznat žena na svom mjestu. Ozbiljna u poslu, tada je imala svojih četrdesetak godina, a za nju je banka i posao bančine službenice na šalteru, bio svetinja. Ja tada sa svojih 23 godine, vragolasta, puna akcije i života, nikad neću zaboraviti njemu rečenicu: 'Smiri se mala, ovo ti je sada posao do penzije'. U tom trenutku ne mogu vam opisati osjećaje koji su se u meni probudili. Ma šta? Ja, da sjedim tu na šalteru do penzije??? Moja Marina ti si skroz poludila.

Prošlo je od onda punih 12 godina. Da ne zaboravim, moje kolegice su jedan od razloga zašto sam tako dugo izadržala u banci i dan danas se ponekad vratim. Nikad posao nisam stavljala ispred kolegica i njihovog povjerenja. Uvijek smo bile tim i znale, kad se radi, radi se, kad se smije, smije se. Samo da znate, za raditi u banci moraš znati puno toga i ne znati ništa. 

Onda tokom vremena shvatiš da živiš tuđe živote i za drugoga. Nadređeni te svrstavaju u kalupe da radiš kako oni žele i da se ne možeš izraziti kao osoba kako ti sam želiš. Više od pola dana provedeš na poslu i to me počelo iscrpljivati.  Da ne bi mislili da sam čekala toliko godina da se nešto promijeni u mom životu, bilo je tu i tri porodiljna dopusta, tri prekrasne djevojčice, koje itekako kreiraju moju maštu i svo moje slobodno vrijeme, svakako, samo ne monotono.

 Osim što sam radila u direktnoj prodaji, na recepciji, u MLM-u, pedikure, prodaje osiguranja do razno raznog posuđa, suprug i ja, prošle godine smo otvorili mali privatni hotel sa 4 sobe i mini restoranom. Sve je to super, dok ne dođeš do spoznaje da svaki posao iziskuje vrijeme, vrijeme i vrijeme, i da te to isto vrijeme doslovno pregazi. Da nebi mislili, volimo mi to što radimo, ali kad je sezona ne možemo se maknuti iz hotela doslovno ni minutu. Kao gazda uvijek moraš biti prisutan.
 Onda shvatiš da ti djeca prođu neke faze u životu a da ih nisi ni primjetio.  Dođeš kući umoran (kao pas, rekli bi naši dalmatinci), a djeca ko djeca, traže svoje vrijeme i pažnju, a vremena opet nikad dosta.



Sigurno  se pitate i dalje zašto baš Forever living product (FLP)?
1. Zbog zdravlja 
2. Zbog slobodnog vremena
3. Zbog novaca 
4. Zbog pozitivne  energije koja nas okružuje

FLP  je multinacionalna kompanija koja  radi u 160 zemalja svijeta. Najveći proizvođač ekološki uzgojene aloa vere u svijetu od 1978. Ima preko 250 izvanrednih proizvoda, sve za dobrobit našeg zdravlja, a u Hrvatskoj ima preko 50 000 zadovoljnih korisnika i 9 stepenica do uspjeha. Jedina je kompanija u kojoj minuli rad jednog dana prenosiš na svoju djecu.  Jedina kompanija gdje ljudi jedva čekaju da se susretnu, da pomognu jedan drugom, da podijele nesebično svoja iskustva s drugima, bilo o zdravlju, bilo o poslu. Svakako Forever Living Product je kompanija u kojoj se ili osjećaš pozvan ili ne želiš priznati sebi da možeš uspjeti. Za mene je to posao do penzije.

Trenutno slažem s tim od 5 ljudi koji se osjećaju pozvani, baš kao i ja. Zadovoljni u životu ali ne potpuno, zarađuju al znaju da mogu i žele više dati ovom svijetu. Ako želite napraviti korak više u životu, za sebe i svoju obitelj, za minuli rad, ako imate 10-15 sati tjedno za pokrenuti vlastiti posao od kuće (on line), sigurna sam da je FLP kompanija koja će to uvidjeti i nagraditi vaš trud.


Želim vam ugodan dan i više vremena za sebe i svoju obitelj.




Za više informacija kontaktirajte me na mail 

dubravkamk@gmail.com ili na mobitel +385(0)997530013

Želite li promjeniti svoj život na bolje, smatrate li da zaslužujete više, pridružite se mom tim i kliknite OVDJE. Kontaktirati ću Vas u najkraćem mogućem roku!!!




Primjedbe